środa, 3 lipca 2013

Bohaterowie!

Luiza Gray 

Brunetka, brązowe oczy. 17 lat. 
Przyjaciele: Nicola Morgan 
Wrogowie: "Prawie każdy jest moim wrogiem"



"Nie lubisz mnie?... Strasznie mi z tego powodu wszystko jedno" 





Nicola Morgan

Blondynka, zielone oczy. 17 lat
Przyjaciele: Luiza Gray
Wrogowie: "Oj długo by wymieniać"

"Pogłaszcz kota a Cię podrapie, daj frajerowi serce, a będzie chciał dupy."



Niall Horan 

Blondyn, niebieskie oczy. 18 lat. 
Przyjaciele: Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne.
Wrogowie: Zayn Malik

                     "Nawet jeśli świat jest chujowy, to my jesteśmy zajebiści i to się liczy"





Zayn Malik



Brunet, brązowe oczy. 18 lat. 


Przyjaciele: "Czy w ogóle tacy istnieją?"

Wrogowie: Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne.



"Nie jestem uzależniony od alkoholu ,tylko od szczęścia , a to że alkohol daje szczęście to już zupełnie inna sprawa."




Louis Tomlinson

Brunet, niebieskie oczy. 19 lat.

Przyjaciele: Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne.
                                                            Wrogowie: Zayn Malik. 

"To oczywiste, że nie jestem bez grzechu, siedem grzechów głównych to siedem cech mojego charakteru"




Liam Payne



Brunet, brązowe oczy. 18 Lat.


PrzyjacieleHarry Styles, Louis Tomlinson, Niall Horan.
                                                          Wrogowie: Zayn Malik.

"Kiedy śmierć przyj­dzie, oby zas­tała nas żywych!"




Harry Styles



Brunet, zielone oczy. 17 lat.

Przyjaciele: Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne.

Wrogowie: Zayn Malik



.

                              "Nie ma ko­biet nie do zdo­bycia, są je­dynie mężczyźni do dupy. "




LUBICIE = KOMENTUJECIE  <3

No i mamy bohaterów. Wieczorem pojawi się zwiastun który pojawił się już wczoraj ale wprowadziłam kilka poprawek. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia co do bohaterów to piszcie w komentarzach. 


Ps. Co do oczu Harrego zdaje sobie sprawę z tego że napisałam że zielone a na zdjęciu pierwszym ma piwne ale on na każdym zdjęciu ma inne oczy.

5 komentarzy:

  1. zapowiada się ciekawie:P czeekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. boże już się nie umiem doczekać !! <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ktoś dodał dzisiaj komętarz "ale gówno" pod tym postem. niestety przez przypadek ten komentarz nie został przeze mnie opublikowany. przepraszam za to autora tego komentarza i jednocześnie jest mi przykro że nie trafiłam w jego gust, no ale cóż każdy ma inny gust i prawo do wyrażania własnej opinii tak więc jeszcze raz przepraszam autor tego komentarza jeśli chce może napisać go jeszcze raz a ja ze swojej strony obiecuje że zostanie on opublikowany

    OdpowiedzUsuń
  4. http://domek1825.blogspot.com/ :3 masz zajebitego bloga *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebiste ! Idę czytać dalej <3

    OdpowiedzUsuń