wtorek, 3 czerwca 2014

Bardzo bardzo ważne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przeczytajcie proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Poważnie zastanawiam się na zlikwidowaniem tego bloga-.-  Nie chcę kłamać wiec przyznam, że mam wiele pomysłów jeśli chodzi o jego dalszy rozwój, ale ja nie mama czasu pisać teraz. :< Przepraszam. Jednak jeśli jest ktoś. Choć by jedna osoba, która dalej to czyta to proszę niech napisze komentarz bo brak mi również motywacji. Oraz bardzo ważne jeśli już mam nie usuwać tego bloga to chciała bym żeby ktoś pomógł mi go prowadzić. Ktoś chętny?? Proszę! Naprawdę dziękuję jeśli ze mną przetrwaliście, oraz nie proszę o komentarze typu pisz dalej itd... choć i takie też oczywiście mile widziane, ale potrzebuje porządnego kopa w dupę. Kocham Was ~ Wasz Forever Roni  :***


ps. Proszę zgłaszajcie się do pomocy mi w pisaniu bloga :)

8 komentarzy:

  1. Naprawdę blog jest, był i zapewne będzie świetny.
    Jeżeli znowu chodzi o współautorstwo to ja w ostateczności mogę się zgłosić na ochotniczkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce nikogo do niczego zmuszać, ale jeśli naprawdę byś mogła była bym Ci bardziej wdzięczna. Jeśli zdecydowała byś się na współautorstwo to napisz do mnie na gg: 19428134

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc to nie mam gg, ale zdecydowałam się na współautorstwo.

      Usuń
  2. Nie możesz usunąć tego bloga. Zastanawiasz się nad tym tak samo jak ja nad swoim. Kobieto. Ty. Masz. Talent. Nie możesz tego tak zmarnować. Też nie mam często weny, ale jeszcze swojego nie usunęłam. Mi by zdobyć wenę wystarczy wyjść na spacer, zrobić coś czego nie robiłam i wyobrazić sobie, że podchodzą do mnie chłopaki z 1D, czy może coś innego. Niestety nie chcę się zobowiązywać do kolejnego bloga, bo mogę strasznie zawieść. :( Ale jeśli chcesz mogę pomóc Ci znaleźć kogoś do pisania, np. z twittera. Z wielką chęcią to zrobię. Chciałabym, żebyś wróciła na siły i zaczęła na nowo mieć więcej weny, i pisać tego bloga.
    PS. Mój tt to @KIDemiLovato :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam Ci podziękować! Nawet nie wiesz ile dla mnie zrobiłaś. Może to dla Ciebie zwykły komentarz zostawiony na jednym blogu jak na 100 innych blogów inne komentarze, ale dla mnie ten jeden komentarz to naprawdę dużo. Zwłaszcza teraz gdy mam "kryzys twórczy" właśnie takie komentarze jak ten twój podtrzymują mnie na duchu i przyswajają weny. Obiecuje że w przedsionku 3 dni pojawi się nowy rozdział. I napisze go tylko dzięki Tobie i temu co dla nie zrobiłaś. Jest mi niezmiernie miło, że ktokolwiek jeszcze czyta mojego bloga, a jeszcze lepiej, że są to tacy ludzie jak ty. Dla których aż miło jest pisać kolejne rozdziały. Dziękuję za twoją propozycje z poszukaniem mi kogoś do pomocy. Była bym Ci ogromnie wdzięczna gdyby ktoś taki się znalazł. Niestety nie mam twittera ale możesz się ze mną skontaktować na moim gg: 48253583. Jeszcze raz za wszystko Ci dziękuje

      Usuń
    2. Dla mnie Twój blog nie jest tak jak 100 innych. Jest wyjątkowy. Pomogę Ci znaleźć kogoś kto zdecyduje się na współautorstwo. :*

      Usuń
    3. Dziękuje. Wie obiecałam że dodam rozdział i tak też miało się stać. Rozdział jest już napisany ale pojawił się na blogerze jakiś problem i nie mogę go dodać. Liczę że szybko błąd zostanie naprawiony.

      Usuń
    4. Też mam taką nadzieję. Zaprosiłam Cię na gg więc ja jestem ta Pauka. (tata kazał mi zmienić nazwę na bloggerze)

      Usuń