poniedziałek, 12 sierpnia 2013

The Versatile Blogger !!

Witam serdecznie :* Została nominowana do  The Versatile Blogger przez autorkę niesamowitego bloga: http://my-dreams-become-a-reality.blogspot.com/. Co to takiego The Versatile Blogger, tak więc jest to coś w stylu Liebster Awards.  przytoczę wam zasady konkursu:
-Podziękować osobie, która nas nominowała.
Ta osoba to Hope autorka wyżej wymienionego bloga. Której naprawdę bardzo dziękuję

-Pokazać na blogu nagrodę The Versatile Blogger.


3. Ujawnić siedem faktów o sobie.
-Mam na imię Weronika stąd wziął się skrót Roni.
-Mam 15 lat 
-Mam brata którego traktuje jak przyjaciela ma 18 lat. I siostrę 6 lat
-Kocham Polski rap 
-Mam wiele zeszytów w, których zaczynam pisać historie. Nigdy ich nie kończę w tych zeszytach ewentualnie na blogu
-Nie potrafię pisać zboczonych scen
-Kocham moje fanki i jest mi smutno gdy one nie docenią mojej pracy i pod rozdziałem nie znajduje się ani jeden komentarz, które nominują mnie do dalszego pisania.

4. Nominować 15 blogów, które według ciebie na to zasługują. (Ja nominuje mniej :* Przepraszam) 

-http://it-is-just-beginning.blogspot.com/
-http://i-wish-i-knew-the-answer.blogspot.com/
-http://explosive-fanfiction.blogspot.com/


5. Poinformować o fakcie nominowane osoby.




A teraz ważna wiadomość! No więc jutro albo pojutrze powinien pojawić się rozdział ale nie obiecuje bo może mi coś wyskoczyć :* Nie ma dalej obserwatorów i jestem załamana. Ale to może skoro nie chcecie obserwować to chcieli byś cię dostawać gdzieś powiadomienia o kolejnych rozdziałach jeśli tak to piszcie!!


8 komentarzy:

  1. Pewnie nominowałaś SWAD ( dawniej forever alone ) ale dziękuje mam nadzieję że nie rozczaruję cię tym że ja też ujawnie fakty :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka ! Z tego co zauważyłam to nie mam gdzie kliknąć, żeby zaobserwować blog : D Chyba, że jestem ślepa : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak! Musiało się nie zapisać rozmieszczenie ;/ Dziękuję bardzo za informacje i ogólnie za czytanie mojego boga <33

      Usuń
    2. Haha, nei ma za co. A co do czytania bloga... GENIALNY JEST <3

      Usuń
  3. Mam jeszcze jedno pytanie. W jakim programie zrobiłaś ten obrazek u góry ?
    Ps. Jak byś chciała tak se o pogadać lub popisać to pisz na:
    tt:@Sandruuuus
    gg: 10209748

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorką nagłówka jest genialna Spohie która prowadzi bloga http://naglowkarnia.blogspot.com/ na którym można zgłaszać zamówienia na nagłówki. Serdecznie zapraszam.

      Usuń
  4. Dziękuję za nominacje ;*

    OdpowiedzUsuń