niedziela, 21 lipca 2013

Liebster Awards

Zostałam nominowana do Liebster Awards przez Autorkę genialnego bloga: http://my-dreams-become-a-reality.blogspot.com/ na którego serdecznie zapraszam. Dziękuję jej też za nominowanie akurat mojego bloga. 

Pytania, na które odpowiadam: 


1.  Co cię skłoniło do zaczęcia pisania bloga?
2. Co sądzisz o hejterach One Direction?
3. Ulubieniec z 1D i dlaczego akurat on?
4. Należysz jeszcze do jakiegoś fandomu?
5. Co sądzisz o Justinie Bieberze?
6. Masz kogoś w kim widzisz swój autorytet?
7. Ulubiona książka?
8. Uważasz, że One Direction kiedyś odwiedzi Polskę?
9. Ask?
10. Twitter?
11. Demi Lovato vs. Selena Gomez?

Moje odpowiedzi:


1. Pomysł napisania tego bloga naszedł mnie kiedyś tuż przed snem. To właśnie chęć opisania wymyślonej przeze mnie historii skłoniła mnie do napisania tego bloga.

2. Sądzę, że są to ludzie którzy po prostu im zazdroszczą i z powodu braku życia prywatnego i z nudów znaleźli sobie takie a nie inne hobby.

3. Niall Horan, nie wiem dlaczego po prostu jest najlepszy moim zdaniem.

4. Nie. Nie wydaje mi się.

5. Jest spoko. Nie mam nic do niego, można mnie nazwać jego fanką, ale nie do końca nią jestem. Często pojawia się w moim drugim blogu i w tym może też się pojawi.


6. Nie raczej nie mam nikogo takiego.

7. Ty Ja i fejs (mimo pozorów świetna książka, naprawdę bardzo wciągająca. Polecam)

8. Kiedyś zapewne odwiedzą Polskę, przynajmniej taką mam nadzieję.

9. Tak mam ask, ale go nie używam więc nie będę go tu podawać.

10. Nie mam Twittera bo nie przepadam za Twitterem.

11. Selena Gomez.


Pytania do nominowanych przeze mnie blogów: 


1. Kiedy zaczęłaś słuchać One Direction?
2. Ulubiony film?
3. Sława, którą przypominasz?
4. Ulubiona piosenka?
5. Którego z członków 1D lubisz najbardziej 
6. Jaką książkę przeczytałaś ostatnio?
7. Twoja pasja?
8. Ulubiona bajka (typu kopciuszek, czerwony kapturek.)
9. Który z członków One Direction jest twoim zdaniem najprzystojniejszy? 
10. Jakie jest twoje marzenie? 
11. Czytasz mojego bloga? Jeśli tak to czy podoba Ci się?


Blogi przeze mnie nominowane: 





Ps. Przepraszam, że jeszcze nie pojawił się nowy rozdział obiecuje pojawi się jeszcze w w ciągu kilku dni, ale am szlaban wiec, rzadko mogę wchodzić na laptopa. Przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz